Les “marques activistes” són generadores de felicitat (cas Milola)
Quin és lobjectiu de qualsevol consumidor? És una pregunta que podria semblar senzilla de respondre: cercar la millor qualitat-preu en relació amb la compra/contractació d'un producte/servei. La realitat és que aquesta afirmació és absolutament caduca. Les persones volen “casar-se” amb marques amb propòsit, marques “activistes” .
La majoria de consumidors seleccionen les marques diferents motius, i el preu (que segueix “regnant” el rànquing) pot no arribar a ser “intocable” per a moltes persones, però cada cop més s'està veient superat pel propòsit de la marca o la proximitat dels ingredients i/o dels professionals i empreses que executen el servei o produeixen i distribueixen el producte. Així ho demostren les dades obtingudes de l'Estudi Global de Sostenibilitat 2021, realitzat per la consultora global d'estratègia i màrqueting Simon-Kucher & Partners, que indica que més d'un terç dels consumidors estan disposats a pagar més per un producte sostenible.
La sostenibilitat és sinònim de benestar per a qualsevol societat, i les generacions més joves estan fent un pas endavant per envoltar-se d'hàbits i productes que els generin confiança gràcies a la seva ètica i lideratge positiu vers una societat tòxica en molts aspectes.
Les persones busquen benestar en totes les seves decisions i les marques que tenen cada cop tenen més acceptació són les que treballen per oferir un producte associat en un estil de vida saludable i ètic, responent a la pregunta “Què puc fer perquè aquest món sigui un lloc millor per viure”.
En altres paraules: Els consumidors se senten molt còmodes, i perquè no dir-ho, orgullosos, de consumir productes o serveis de marques que més enllà de facturar i fer campanyes publicitàries, realitzen un activisme tangible.
I com es detecta aquest “activisme”? No cal que les marques ho comuniquin en excés. El consumidor actual és intel·ligent, molt, i com a bon comparador sap apreciar (alguns més aviat que altres) per què “ecosistema de marques” vol que estigui estructurada la seva nevera, el seu iPad o la safata d'e-mails.
És per això que des de feliciCat volem destacar el cas de Milola , una marca que està afiliada a l'Institut Català de la Felicitat, i que ens ha enamorat pel seu propòsit, pel benestar que transmet tot el seu equip, i per la seva manera de comunicar els beneficis de consumir el producte.
Aquest 2022 Milola entrarà amb força al mercat americà , i ho farà estrenant packaging . Un packaging que transmet els seus valors familiars i la seva passió per ajudar les persones que volen gaudir dels seus productes sense patir pel benestar nutricional (els productes Milola no tenen gluten, làctics, oli de palma ni sucres refinats. A més, ofereixen solucions per a persones veganes.
A continuació exposem el nou packaging de Milola , on podem apreciar un text que esmenta que l'alimentació és potser la forma més essencial en què ens fem expressar l'alegria per la vida i el nostre amor els uns pels altres.
Milola, una marca que busca la felicitat a través del producte i de les emocions que provoca consumir-lo.
Les marques activistes són les que entenen que la sostenibilitat és molt més que no pas procurar pel medi ambient. Milola porta treballant 10 anys perquè tots els materials que “acompanyen” els seus productes siguin 100% compostables . És una feina de desgast, una “cursa de fons”, però que val la pena fer-la pels seus clients i la seva comunitat de seguidors. Saben que darrere d'una marca sempre hi ha un propòsit que s'ha de mantenir, al qual s'ha de jurar fidelitat, i és molt fàcil rendir-se.
Per acabar amb aquest article, ens agradaria compartir una infografia que classifica els 7 elements duna empresa que poden generar felicitat als seus clients. A Milola, com es podia esperar, se li poden assignar tots.
T'ha agradat l'article? Si estàs interessat en la marca Milola pots seguir-la a través de la seva comunitat d'Instagram, que ja acumula milers de seguidors ( @milolaglutenfree )
També et convidem que t'uneixis a la comunitat feliciCat T'esperem!