Skip to content
Fotografia de l'Ana Lafarga

Ana Lafarga Collell

L’Ana creu fermament que les empreses i les seves marques poden ser catalitzadores d’un canvi necessari en favor de les persones i del planeta, i la seva unió amb el Tercer Sector pot ser determinant. El primer pas és tenir clar el propòsit que mou a cada empresa. El segon, definir un Pla d’Acció coherent i alineat amb el seu ADN. És per aquest motiu que va decidir impulsar el seu projecte ‘Bonita Huella’.

Branding Sostenible Actiu i Tercer Sector

L’idioma de l’Ana és el del Brànding Sostenible Actiu. Treballa l’estratègia de marca, fent focus en el propòsit i la planificació del seu impacte positiu en l’àmbit social i mediambiental. A l’hora d’actuar, connecta a les empreses amb el Tercer Sector per a donar suport a aquells projectes que ja estan en marxa i que necessiten finançament. Una connexió en la qual tots guanyem, ja que: 1) facilitem que les entitats sense ànim de lucre aconsegueixin les seves fites, 2) que les empreses actuïn de manera solidària i mesurin l’impacte en cadascuna de les seves accions (interessant per als seus Informes no Financers) i 3) aconseguim que la societat i el planeta, millorin! És per aquest motiu que el paper de projectes com “Bonita Huella” resulten fonamentals.

Vols formar part de la comunitat de "facilitadors" de l'Institut Català de la Felicitat?

T’interessaria rebre informació sobre benestar i l’activitat de feliciCat?

Subscriu-te a la nostra newsletter:

Back To Top