Ana Lafarga Collell
L’Ana creu fermament que les empreses i les seves marques poden ser catalitzadores d’un canvi necessari en favor de les persones i del planeta, i la seva unió amb el Tercer Sector pot ser determinant. El primer pas és tenir clar el propòsit que mou a cada empresa. El segon, definir un Pla d’Acció coherent i alineat amb el seu ADN. És per aquest motiu que va decidir impulsar el seu projecte ‘Bonita Huella’.
Branding Sostenible Actiu i Tercer Sector
L’idioma de l’Ana és el del Brànding Sostenible Actiu. Treballa l’estratègia de marca, fent focus en el propòsit i la planificació del seu impacte positiu en l’àmbit social i mediambiental. A l’hora d’actuar, connecta a les empreses amb el Tercer Sector per a donar suport a aquells projectes que ja estan en marxa i que necessiten finançament. Una connexió en la qual tots guanyem, ja que: 1) facilitem que les entitats sense ànim de lucre aconsegueixin les seves fites, 2) que les empreses actuïn de manera solidària i mesurin l’impacte en cadascuna de les seves accions (interessant per als seus Informes no Financers) i 3) aconseguim que la societat i el planeta, millorin! És per aquest motiu que el paper de projectes com “Bonita Huella” resulten fonamentals.